lördag 14 januari 2012

Hur fungerar din Intuition?

Har du en funktionell Intuition?

Brukar det du känner på dig stämma överrens med verkligheten?
Är det till och med så att du ibland kan känna på dig vad som snart ska ske?

Kanske klarser du? klardrömmer?

Eller är det så att du en gång hade dessa funktioner på topp och att du nu, just idag känner att du tappat kontakten med dom?

Det funkar helt enkelt inte längre?

Lugn, dom finns kvar.




I detta cirkeldiagram kan du känna efter var du har dina livsprocesser just nu. Bena gärna ut dem genom att känna in dom, en och en.

För att ha full tillgång till en funktionell Intuition ska du befinna dig mitt i din mitt.

En klar intuition totalt ofärgad av yttre destruktiva processer är också en känsla som styr dig totalt rätt på livts och ursprungets väg.

Så fort du tillåter dina livsprocesser gå utanför din mitt färgas dom av yttre omständigheter och här har du också en färgad intuitionskanal på köpet.

Vill du ha en ren funktionell intuition?

Håll dig mitt i din mitt i alla processer

oavsett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar